tocuri

Purtarea indelungata a pantofilor cu toc iti provoaca dureri, mai ales daca acestia au o talpa subtire, rigida. Totusi, exista o serie de trucuri care te vor ajuta sa porti pantofi cu toc fara sa te mai confrunti cu aceste probleme. Iata cum anume poti purta pantofi cu toc fara sa ai dureri:

1. Uneste degetele 3 si 4

Degetele cu numarul 3 si 4 (incepand numaratoarea de la degetul mare) ar trebui sa fie impreunate cu o banda adeziva medicala (sau chiar scoci). Explicatia este foarte simpla: intre cele doua degete exista un nerv care, atunci cand este apasat (adica atunci cand porti pantofi cu toc), provoaca durere. Impreunarea celor doua degete va elibera tensiunea de la nivelul nervului, iar tu vei putea dansa toata noaptea.

2. Cumpara pantofi care sa fie cu jumatate de numar mai mare

Cel mai bine este sa poti pune in interiorul branturi moi si confortabile (piele sau silicon), decat sa incerci sa iti inghesui piciorul intr-un pantof care te strange. Aceste branturi nu doar ca vor umple spatiul liber, dar vor absorbi si socurile care duc la aparitia durerilor si a amortelii.

3. Alege pantofii cu platforma

De regula, pantofii cu platforma sunt mult mai comozi pentru picioare, comparativ cu pantofii cu toc inalt si talpa subtire. Asadar, ori de cate ori ai posibilitatea, incearca sa ii alegi pe cei cu platforma de cel putin 1 – 2 cm.

4. Descalta-te

Daca porti tocuri la birou, in timpul zilei, ar fi bine sa iti relaxezi picioarele ori de cate ori te asezi la birou. De asemenea, daca mergi in club sau la o petrecere, renunta la pantofi atunci cand stai jos, mai ales dacaiti poti ascunde picioarele sub o masa acoperita.

Dupa ce porti pantofi cu toc:

1. Inmoaie-te picioarele intr-un amestec de apa rece, sare marina si 3 – 4 picaturi de ulei esential de lavanda sau eucalipt.

2. Maseaza-ti picioarele cu ulei de masline sau ulei de cocos si incearca sa stai in pat cel putin jumatate de ora.